AlyaArya Kızıma sleppy külot bez kullanıyorum. Her kakası taşıyor . Bez mi küçük desem 5 numara kullanıyorum. 11 kilo olduğu için. Büyük mü geliyor da taşıyor benim kız mı yapmayı bilmiyor anlamadım . Ne yapsam sizce bez mi değiştireyim küçük beden mi alayım
VERA19 AlyaArya Sleepy’nin kalıpları biraz küçük.Kızım 8,5 kilo 5 numara kullanıyoruz.5+ varsa bir alın deneyin derim.6 numara da olabilir.Deneme paketleri oluyor onlardan alabilirsiniz içinde sadece 3 tane var,denersiniz.Ben memnunum 5 numaradan🍀
Mom987 AlyaArya 5+ alın o da olmazsa bez değiştirin ama 10 kiloya yakına 5 numara kullanıyorum bir de bebeğim kim yerine durmayan bir bebek ona rağmen taşma yapmadı
bayankitapkurdu AlyaArya ben de oğluma kilot bez kullanıyorum hatta ben içindeki lastiğini yırtıyorum ayağını kesmesin diye. 7 buçuk kilo 4 numara kullanıyorum ama hiç taşma olmuyor ne çiş ne kaka 🤷🏻♀️
AlyaArya VERA19 her kaka dışarı da ya . Olmadı büyük beden alayım . Ya da diyorum külot bezden vazgeçeyim.
AlyaArya Mom987 5+ var mı bilmiyorum 🤷♀️ varsa onu deneyeyim ya da 6 numara . Dışarı çıktığımzda kaka yapar diye korkuyorum artık 🤣
minibiranne AlyaArya sleppy normal bez aldım bende aynen her kaka taşıyor bezden daha önce prima kullanıyordum hiç böyle olmamıştı
AlyaArya minibiranne bende bundan önce Prima kullanıyordum asla taşma yapmamıştı. Bu aldıklarım da bitsin yine prima alıcam sanırım
Emin_e AlyaArya bence bedeni kucuk geliyor olabilir mi ben de 5 numara sleepy kullandim 100 tanesinden 1 bile taşırmadı.. gerci benimki daha kucuk o kadar hareketli degil
edavemiraduruu AlyaArya Bizde şuan 5 numara kullanıyoruz tam oluyor ve taşma yaşamadık yani bir iki kez olduysa olmuştur onun dışında problem yaşamadık memnunuz