Sueda2929 4 buçuk aylıgız ve sadece mama ile beslenior yavrum: doktr liste atıcam sana başlycz dedi. Wee baby kaşık ve cam rende aldım. Önlük zaten almıştm silikon önlük ve bez önlüklerden. Başka ne almam gerekli. Silikonlu meyve süzgeci alayım mı
Aryemus_3 Sueda2929 Ben hala hiç bişey almadım sadece önlük neler lazım bende durayım burda 4.18 günlük bebegim
Giraysmom20 Sueda2929 bende yenğ sipariş ettim oioinin tabak kase ve kaşığından, aventin alıştırma bardağı, kollu mama önlüğü sipariş ettim
Zeynep35_ Sueda2929 bir ıkı tanr kase alın yeterlı ılk baslangıc ıcın meyve fılesı almadıysanız sılıjon almanızı onerırım ama daha erken sonra alırsınız
Gulfem07 Sueda2929 bence başlamayın daha benim oglumda sadece mama ole beslendi ama 6 ay olmaya 10 gün kala başladım öyle olduğu halde çok bilinçli değildi yerken 7 aylık oldu şu an daha farklı hareketleri yemeye hazır davranıyor.Kilosu iyiyse aceleye gerek yok.