aytiii ay evet sürekli fotograf cekiyorum her halini.bebeğim sarılıktan bir gün hastanede yatınca cok ağladım annemde kardeşime demişki elinden oyuncagı alınmıs cocuk gibi kaldı öylece. Bende tutamazdım bebekleri korkardım eşimde öyle ama insanın kendi yavruau olunca yükleniyormus annelik hemen herseyi yapıveriyorsun sanki yıllardıe biliyor gibi