Kızlar bir hafta önce dopum yaptım bebeğim 2900 gr dogdu ilk bebeğğm ve cok acemiyim daha önce kucagıma bebek almıslıgım yok. Bana cok küçük geliyo bebeğim oyuncak bebek gibi ufacık. Nasıl büyüyecek bu cocuk kilo alıp serpilecek mi. Sizlerden böyle zayıf doğuran oldu mu sınra gelişimi nasıl oldu bebeklerinizin hep böyle ufak kalmaz değil mi