Kızlar Günaydın 🌞
bugün saat 5 de bebeğimi besledim yatırdım. Saat 8 de beslemek için kaldırdığımda bi baktım yatak sırılsıklam beli sırılsıklam 😢 bez taşmış üstü başı hep ıslanmıştı üstünü değiştirdim hemen ama kaç saat öyle ıslak kaldı bilmiyorum 🤦🏻♀️ Sizce hasta olur mu? Bebeğim prematüre o yüzden çok korkuyorum 😢