Merhaba anneler, bebeğim 3 gün sonra 2 aylık olacak ellerini ağzına basıyor gözlerine parmakları geliyor bunu bir hınçla yapıyor karnı tok gazla alakalı olduğunu sanmıyorum hep gazlı bebekti. motor becerileri için eldiven takmak istemiyorum ama mecbur takıyorum vicdan yapıyorum sonra elleri terliyor hem de diye. Bunu yaşayan var mı? Yada atlatan ne zaman geçer bu? 😔