Hanımlar selamlar, 3 ay kontrolümüzde doktorum bebeğin az kilo aldığını söyledi, bundan dolayı bir idrar tahlili yapalım dedi. Yapışkanlı bir şey verdiler ama sanırım takması biraz zormuş bir de yarım saat içinde hastaneye ulaştırmam gerekiyormuş. Daha önce bunu kullanan tecrübeli anneler var mı aramızda ? Bana bir yardımcı olabilir misimiz nasıl kullanacağı konusunda ?