esma5825 23 aylık bir kızım var ve devamlı ağlıyor. Durmaksızın sanki şiddet görmüş gibi çığlık çığlığa ağlıyor.. bir yeri mi acıyor inat mı biliniyorum. Birşey istiyor yapıyorum ağlıyor yapmıyor yine ağlıyor sizde durumlar nasıl
kaganannesi esma5825 Ah 2 yaş sendromu.Inanın yapacak hiçbirşey yok:( ağla deseniz de ağlama deseniz de istediğini yapsanız da yapmasanız da ağlayacak üzülmeyin.Kendi haline bırakmak en iyisi (kendine zarar vermediği takdirde) Yıpratmayın kendinizi.Bizde başladık şimdi 1.5 yaşında:(( sabır sabır sabır.
esma5825 kaganannesi gerçekten öyle zor ki ya ne yapacağımı şaşırdım bu ara daha çok arttı birde 🤦🏻♀️