Kiz_annesi 10-15 bez çok fazla bence hele ki prima için. Kakasını tapınca değiştiriyoruz zaten ama çiş için beklenebilir. Ben de ilk oğlumda prizma kullandım. Bu aylarda kaka sayısı azaldığı için bazen 5 bazen 3 günde bir hala yapıyordu. Çiş için de 3-4 defa değiştirirdim bezi. Sonradan baby&me ye geçmiştim prizma pahalı diye. Memnun da kaldım. Şimdi ikinci oğlumda doğumdan sonra direkt baby&me başladım gayet de memnunum. 4-5 bez değiştiririm günde.