Csemtna merhaba, benim kızım da 26 aylık olacak bir hafta sonra. Bir ay önce hallettim ben de. İlk gün dediğiniz gibi oldu birçok kez altını ıslattı, birkaç kez lazımlığa yetişebildik. Şimdi arada bir kaçırıyor, ben unutuyorum işe dalıyorum ondan oluyor genelde 🤭 kaka olayında da ilk başta zorlandı çünkü kızım oturarak yapmıyordu, kabızlık sorunu yaşadığı için ayakta bir yere tutunup güç alıp yapıyordu bez kullanırken. Çok afedersiniz ama kaka pıt pıt lazımlığa düşünce kızımın komiğine gitti sonra da genelde yaptı 😂😂 her yaptığında da alkışlıyoruz hala 😁 bu süreçte kakasını tutup kabız olma ihtimaline karşı, beslenme düzenin lifli meyveler ekleyebilirsiniz. Kuru kayısı falan verebilirsiniz.