tugbamomy Hanımlar az önce bebeğim uyandı ama böyle aşırı sessiz bir şekilde ağzını hareket ettiriyor ama ses çıkmıyor agu felan demiyor ağlaması da değişik geldi çok ürktüm. 53 günlüğüz sesi kısılmış olabilir mi ne olabilir çok ürktüm bir anda
anne15 tugbamomy hep ses cıkartıyo mu ki ? 53 gün daha kucuk ara ara sesli hareketler yapar bence kızım hep sesler cıkartmazdı sanmıyorum sesi kısılsın süt/mama dısında bsy almıyolar sonucta