Fatmaada sabun tozu kullanıyorum lekelerde sabun diğer deterjanlardan daha etkili, yumuşatıcı kullanmıyorum eğer spesifik bi lekeye müdehale edeceksem ebebeğin kendi markasının leke çıkarıcısını ve çamaşır suyu tozunu kullanıyorum. Onlara rağmen leke çıkmadıysa (bazen sepette vs beklemiş oluyor) kosla kullanıyorum ek durulama yaptırıyorum programa. Genelde içeriğine göre 40-60derece de minimum 2-3 durulamalı 1buçuk saatlik bi program var onu kullanıyorum