Bilge_ emiyordu evet canim.odasi çok yakın alışması için gidip gelmek sorun etmedim.diş,hasta olunca kontrol ediyorum tabiki.kamera da aldık.buyudugunde daha zor diyorlar oda ayırmak.büyük çocuklar için süper dadı vardı hani tablo hazırlıyordu sticker kazanıyordu odasında uyuyunca öyle yapabilirsin.