Ogullarinaasikanne bebeğinizin memeye gelince ağlamasını kastediyorsanız tam meme reddi dönemindesiniz bilin istedim..4 ay atağı memeyi red ve uyku gerilemesi yapabiliyor .. mümkün olduğunca tentene temas ve birlikte duş alın..merak etmeyin ,sütünüz azalmıyor bebeginiz büyüme atağında..memeye gelince ağlar, memeyi ağzına alınca çıt sesi çıksın memeyi bırakır hemen bunlar normal..algısı gelişiyor ,keşfetmek istiyor ..