Merhaba sezeryan olduktn 1 hafta sonra gittim dikişlerime baktı doktor 40 ında yine gel dedi sonra umuttum şehir dılındaydık bi arkadasım iki dk dürdü zaten diyince dikişler sandım meğersem ultrasonda bakılıomuş eşi parça kalmışmı rahim toparlanmış mı diye şimdi 4,5 aylığım gitsemmi baktırmaya korktum parça kalmış mı diye ..