Vildanbahar61 Esra_ay 13 aylık yavrum var doğumdan tam 10 ay sonra adet oldum şimdi her ay oluyorum fakat bir düzensizlik var adetlerimde
deryardakayra Sumeyyelan of bende 5 ay olacak doğumdan sonra bir kere bile adet görmedim yolunu gözlüyorum 👀
mrvt 2 ay sonra oldum fakat emziriyorum ve adet olduğumda sütümün tadının değiştiğini farkettim.. tuzlu geliyor reglken 😞
Elistosunanasi Esra_ay ay ben oldum galiba 🤭bugün az az geliyor inş düzene girer 6 ay oldu doğum yapalı
Bilge_ Esra_ay Benim de 60 gün boyunca hep kanamam vardı, sonrasında kanamam durunca emzirdiğim halde adet görmeye başladım 🙂
Siyahbeyazz Benim 40ım çıkmadan olmustum yoğun kanamam var die hastane gittimde doktorum bakmıstı adetin gelmiş dedi 40 ım bitti tekrar adet oldum sonrası düzene girdi zaten 🤷♀️