HandeErdeman Doktorunuzun söylediklerine dikkat ederseniz sağlıkla bu süreci geçirirsiniz. Sezaryen sonrası 2. günde ayaklanmıştım, sezaryen dogumda en önemlisi anestezist ve sonra dikişlerin güzel atılması. Sonrasında da bol bol ufak hareketler yapmak, ev içinde yürümeler derken hemen toparlanıyorsunuz. Çok ileriyi düşünmeden, anı yaşamaya çalışın. Sağlıkla gelsin kuzunuz inş.