Bebeğim 17 ayını bitirecek. Normalde asla yemek yemez memeyle beslenirdi. Dün geceden beri memedee emmiyor. Canı istiyor açıyor ağzını tam getirirken geri çekiliyor ağlamaya başlıyor memede uyuduğu için bu saat oldu uyumadı da. Ne yapacağımı şaşırdım. Dünden beri sol göğsümde bir acı vardı emerken birkaç kere canım acıdı, oda canım yanınca tepki verdiğim için mi şuan emmiyor acaba? Başına gelenler nasıl aştı bu durumu?