Deletedmom347 Kizlar bebegim 38 gunlukama gunde belki iki defa kaka yapiyor ama surekli cisini yapiyor fazlasiyla cisli bez degistiriyorum mama +meme veriyorum bu normalmi
Yesimyusuf Yagmurtplm postu görmüşken bende sorayım rahatsızlık verdiysem kusura bakmayın 1 yaşında oğlum var günde 4 kez degistiriyorum normal mi Bi bilginiz varmı emmiyo bu arada 🙏
Yagmurtplm Deletedmom347 annelik boyle bisey iste cok fazla pimpirikleniyoruz keske daha sakin olabilsek 😂😂
limonlukarpuzzz Yesimyusuf iyi geceler günde 4-5 dolu bez değişiyorsa eğer doktorlar normal oldugunu ve yediğinin yaradiğini söylüyorlar :)
Yagmurtplm Yesimyusuf oda normal canimm ben doktoruma soyledigim zaman bebek kilo almaya calisiyir demisti benim bebegim cabuk gelisim gosteren bi bebek degil kilosuna ve kaka kivamina bak ishal degilse sorun olacahini sanmiyorum 😊😊
limonlukarpuzzz Deletedmom347 sanada yazayimm 😘😍 ben o günlerde kakasini yapsin gazinicikarsin diye kurbanlar kesecektim nerdeyse 😂😂 arkana yaslan ve tadinu çikar bunun 😂