Carpediem Bende kendim evde yaptım dün akşam, bu çocuk aç kitabından içine biraz pekmez koydum ama yinede tatsız tuzsuz bir şey oldu, kızıma daha denemedim, gurme hanım bir çok şeyi red ediyor malesef bakalım sevcek mi:)
Baharellezi Carpediem dün bende yaptım içine pekmez koydum 2 kaşık tatsız oldu ,ama yedirirken 1 çay kaşığı pekmez ekledim yedi
NNeslihaNN [bilinmeyen] begendimi bebişiniz acaba 🙂bende hevesleniyorumda dört ayına giricez nasipse ne zaman vermeye başlanıyor