Benim bebeğim gece de gündüz de 2-3 saatte bir kalkar. Gündüz emmek için uyanır sadece. Gece ise hep uyanık. 15-20 dk da bir uyanır sabaha 5 e kadar mücadele hali. Sabah 5 de onun için gece uykusu başlar.. tam düzene sokuyorum tamam diyorum alıştı bir aşı tüm düzeni alt üst ediyor. Sanki hep başa dönüyoruz.. şimdi yine başladı o mücadele. Her gün 1 saat öne almaya başladı gece uykusu. Başarıcaz inşallah öne ala ala saatini ayarlıcaz.