Kızım 40 günlük ve şu üç dört gündür bildiğiniz uyumuyor hanımlar dalıyor geri kalkıyor emdi altı temiz gazı yok herhangi bir sorunu yok ama uyanık kalıyor ayağımda sallıyorum bırakıyorum uyanıyor birdaha uyumuyor normal mi nasıl dayanır uykusuzluğa anlamıyorum ya sürekli sallıcam yada hep onunla konuşacağım kucağımda tutacağım böyle duruyor ama yorgunluktan mahvoldum sizce neden uyumaz bu kadar süredir?