Selam kızlar 1 ay önce sezaryen oldum 2 gün önce 2 yaşındaki kızımla biraz fazla gezdim sanırım o günden beri dikişimin üzerinde bir hassasiyet başladı kalkıp otururken hafif bir sızı oluyor biraz üst kısmıda şişmiş🙄 başına gelen var mı acaba inşallah kötü bşy yoktur korkmaya başladım. Çünkü çok güzel iyileşmiştim ve hareketlerimi rahat yapıyordum nereden çıktı bu ağrı şişme anlamadım çok yordum sanırım kendimi 🥺