DenizAlpinAnnesi Hic bukadar zor olcani tahmin etmedim . Ne emiyor ne ek gida kabul ediyor ne uyuyor ne kucakda duruyor cildirmak üzereyim. Bütün disler cikana kadar böylemi olacak :(
Melisinannesii DenizAlpinAnnesi benim bebeğimde aynı. Herkese aynı şeyi soruyorum eğer böyleyse 2 yıl yandık biz. Gece saat başı uyanıyo gündüz hiç uyumuyo. Hep mızmız ağlamaklı. Kaç aylık sizin bebiş
NesLyy- DenizAlpinAnnesi Yaklaşık 1 buçuk aydır ölüyorum desem yeridir… İlk dişleri çıktığında bukadar olmamıştık 9 aylık oğlum saolsunn mahvetti beni acaba bi benimkimi böyle diyordum ama böyle huysuzluk aksilik sinirlilik yok sanki başka birisiyle çocuklarımızı değiştik umarım geçicidir yoksa ben cinnet geçircem çok az kaldı. Allah yardım etsin valla çok zor 😔
Omer_Asaf81 DenizAlpinAnnesi bende gerçekten çok zormuş 9.5 ayligiz alt iki dişi çıkarken bu kadar olmamıştı şimdi üstten bir dış patlamış digerleride baya şiş çok zorluyor demekki hiçbir şeyden memnun kalmıyor sadece yeme konusunda iyiyiz sürekli biseyler yemek istiyor belki dişleri kasindigi icindir
Mucizemveben90 Melisinannesii benımkıde 4 aylık suan aynı bu durumda diş degıldır. Heralde ataktandır
bossbabysmom DenizAlpinAnnesi benm de cok huysuz 7 bucuk aylkndaha hcbr disimz yok ama diş etler çok şiş
Nur_00 6 aylık olduk Benim oğlan da aynı alt 2 dişi patladı sürekli aglıyor eziyet ediyor delirmeye başladım artık hepsi cıksada bitse su günler
Esarikayy DenizAlpinAnnesi bizimki 4 ay 27 günlük. 4. ayın başında ön iki dişini çıkardı ama salya dışında hiçbir sıkıntısı olmadi. İnşallah hep böyle devam eder. Belki ilk dişleri zor olmuştur sizinde. Sonrakiler kolay olur inşallah 😊