Zeyzeyyyyy Kızlar iğne içirmek istediler 3 aylıkken hem ben hem oğlum 1 ay ama içemedik tadı çok kötüydü şimdi 6 aylığız hangi fıs fıslar iyi öneriniz varmı ? Çok düşük bebeğimin b12 sanırım ayakları buz gibi 😔
Masall_dyg Zeyzeyyyyy boost b12 aldim ben gis fis seklimde tadi da güzel kizim hic tiksinmeden kullandi. Hala da kullaniyorum. Sadece devlet karsilamiyor tek skntim o
Burcc Çok erken değilmi b12 için? Tetkit yaptılar mı eksiklik varmı? 9.ayda yada 12.ayda tetkit yapılıyor ona göre takviye kullanılıyor diye biliyorum.