Bebeğim 4,5 aylık yaklaşık 2 aydır gece hiç uyanmıyor 11 gibi mama içirip yatırıyorum sabah 7 gibi uyanıyor emziriyorum 1-2 saat daha uyuyor sorum şu kilosu ayına göre az 5,5 kilo acıksa uyanır diye düşünüyorum bi yandan uyandırıp emzirsem mi diyorum bi yandan uykuda büyütecek diyorum ne yapmalıyım sizce uyandırıp emzirmelimiyim bu arada alerjik bi bebek alerjik bebekler kilo alımında sıkıntılı oluyormuş Dr ek gıdaya başla dedi idrar ve kan tahlilinde kilo alımını engelleyecek birşey çıkmadı