İyi günler hanımlar.tecrubeli annelere bir sorum olacaktı.bebegim beş buçuk aylık olacak Allah’ın izniyle.ev de olmadığım zamanlarda yedirmek için kaşık maması arıyorum.hipp markası içine sindi fakat 4+ mi yoksa 6+ mi alayım bilemedim.4+ da bebek sütü ile karıştırıp verilmeli diyor çok içime sinmedi.6+ alsam problem olurmu acaba.