Meltemgunturkun Ya kızlar bunu biberon maması olarak nasıl hazırlıyoruz hangi kaşıkla kaç cc veriyorsunuz oğlum 5 aylık
Mom061 Meltemgunturkun Kutunun üstünde yazıyordu aslında, şuan aklımda değil. Kaşık mamasını biberonla vereceksen daha sıvı olmalı. Net bilgisi olan yazar bence.
Ozgebrar2019 Meltemgunturkun Üzerinde bebeğinizin isteğine göre ayarlayabilirsiniz diye bi uyarı vardı. 180 ccye 5 yemek kaşığı diye bi tarif vardı sanırım ama koyuluğu nasıl olur bilmiyorum
minikailemmm minikailemmm bu arada 1 kasık 35 cc suyla yapıyorum ben yogun oluyo baya öyle tutuyorum kasıkla kasırga alısması için 4 ay 23 günlük