Miracimmm Ya kızlar bebeğim 4 buçuk aylık sepet beşik kullanıyoruz ama büyüdük çok karışık kafam park beşik mi alsam yoksa karyola mi karyolayi çok istiyorum ama bilemedim de 😏
Kaktuskadin Miracimmm kesinlikle park besik mobilya besigimizde var ama dustumu dusecekmi düşünmekten yorulmustuj artık park besik ayarlanabilir ve boyle bir sknti yaşamazsınız
BebekBulut Miracimmm bizde sepet beşik almıştık daha doğrusu eşim supriz yapıp gelmişti aslında ben içi ayarlanabilirlerden istiyordum. oğlum 6 aylık olacak. bir kaç ay sonra küçük park yatak almayı düşünüyorum düşer diye çok korkuyoruz bizde hem park yatak çok pratik tatile bir yere gittiğinizde küçücük oluyor rahat kullanırsınız 🤗 şahsen ben park yatak diyorum o yüzden
Tugbaerdem12 Eger odanizdan ayiracaksaniz ikisi de degil montesorri yatak e bebekte uyguna da var hem ileriye dönük hem dustu etti tehlikesi yok ama ayni oda ise kesinlikle park yatak joie nin anne yani olanı var ona bakabilirsiniz
Miracimmm Tugbaerdem12 yok canım odasını yapmicam onu biraz daha büyüdüğünde genç odası olarak babama yaptıracam suanlik benim kendi odamda yatıyor
bbmbbm Miracimmm park beşik uzun süreli kullanım acısından bi de bebeğin düşmemesi açısından iyi fakat hangi kalitede park beşik alırsan al bi zaman sonra gacır gucur ediyor ona sinir oluyorum şimdiki aklım olsa büyüyen beşik alırdım düşme derdi de yok hem de sallaması da kolay park beşikler normal beşik gibi iyi sallanmıyor 😒