jotorofikgadin Arkadaşlar buharlı pişirici aldınız mı hangilerini aldınız yada almayı düşünüyorsunuz. Ben blender ve buharlı pişirici olan Philips avent ve weeweell arasında kaldım ama yoğurt bile yapabilen Multi pişiriciler de aklımı celiyor
Selinozgeenn jotorofikgadin ben sinbo buharda pişirici kullanıyorum çok memnunum fiyat olarak da makul hatta kendi yiyeceklerimizde bile kullanıyorum 😌🙏
jotorofikgadin Selinozgeenn onu bende düşündüm ama guvenemedim markaya ve teknik servisine sorma pişman olursam diye korkuyorum Sinbo5040 multicooker di sanırım baktigim
Selinozgeenn jotorofikgadin sc5043 50 tl gibi bir fiyata aldım yani bozulsa da çok üzüleceğim bir ürün olmadı 2 aydır çok severek kullanıyorum 😌
jotorofikgadin Selinozgeenn aa benim baktığım 350 TL gibi biseydi bu arada Philips avent e zam gelmiş 869 lira olmus
Selinozgeenn jotorofikgadin yani 6 aylık bir süreç için 400 500 tl gibi bir ücret ödemek istemedim ben 😌