Elifnazli Merhaba anneler hastanede dogum yapan varmi yeni hastanemi odalar temizmi bebek bakımı nasıl ben wm medical parkta dogum yaptim ordan çok memnunum ama simdi doktorum o hastaneyi önerdi o yüzden napacağimi şaşırdım kaldım
BeyzaLivaLeyla Elifnazli ben yaptım çok memnun kaldım hemşireleri çok ilgiliydiler daha yemi panik olmuş anne ve babayı çok güzel idare ettiler epidural sezeryan oldum anestezi doktoru ameliyat hemşireleri inanılmaz güzel ilgilendiler hepsi ayrı ayrı 2. Doğumum olsun dış doktor olmasına rağmen yine orayı tercih ederim
Elifnazli BeyzaLivaLeyla bendede doktor dıştan Bahar Ergen odalar nasil temizmi yenimi yoksa eski bir hastane
Elifnazli BeyzaLivaLeyla cnm kusura bakma sorularimla senide bıktırdım seninde doktorun dıştan geldi hastane ne kadar ücret aldi doktor parasinida hastaneyemi ödedin yoksa kendisine ayrı
BeyzaLivaLeyla Elifnazli temiz mis gibi odaları var hatta benim odamda 2 tane yatak vardı suit olarak geçiyor ben alan açılsın süslemelere diye rica ederek tek yatağı çıkarttım yatak olan 2 koltuk kaldı kocaman oda oldu ve diğer hastanelere göre fiyatı uygundu
Elifnazli BeyzaLivaLeyla çok tsk ederim çok tereddütte kalmıştım bi çoğu iyi yazmadı tedirgin oldum bide dogum yapanlara sormak istedim nasil diye
BeyzaLivaLeyla Elifnazli canım benim doktor tanıdık eşimin kuzeni Gebze medical parkta çalışıyordu ben maltepede oturduğum için okan bana daha yakın diye tercih ettim hastane yöneticisi doktorumun tanıdığıydı indirmle falan 3 gün hastanede yattım birde 3500 falan vermiştik sanırım hepsine doktora para vermedim yani
Elifnazli BeyzaLivaLeyla çok iyi olmuş bnmde doktor wm medical parkta idi geçen sene dogum orda yaptim 7500 ödedim bu sene qaliba bir az daha pahalı olucak yabancı olduğumuz için bize her yer uçuyor fiyatta
BeyzaLivaLeyla Elifnazli evet öyle oluyor canım malesef benim tek karım doktorumun eşimin kuzeni olması