Serapsjs Merhaba kızlar 53 gün önce sezeryan oldum. Halen az az kanamam var. Bir gün kesiliyor bitti diyorum ertesi gün tekrar başlıyor. Bu kadar uzun sürmesi normal mi sizce? Karnıma dokunduğumda az bi baskı uyguladigimda ağrım oluyor. Sizde durumlar nasil?
Hatice_mirac_miray Serapsjs dr gidin bence benim ayni durumum oldu ve icerde plesenta parcasi birakmislar kurtaj olmak zorunda kaldim😣
Gezginprenses Serapsjs benim 60 gün sürdü. Üstüne de hemen adet oldum . Bildiğiniz 70 e yakın sürdü. 🤦🏻♀️ Sonrasında da her ay düzenli adet oldum.