Anneler bebegimde laktoz intoleransi var denildi sütü ve süt ürünlerini kestim kakada kan devam etti yumurtayı kestim daha da devam ederse eti de kesicem. Dert değil yemem sıkıntı değil. Fakat bezini actigimda kan görmek beni artık çok üzüyor rota aşısı yaptirdiktan sonra bunları yaşadık . Çok iyi bir COCUK GASTROENTEROLOJİ doktoru arıyorum onerilerinizi dört gözle bekliyorum konumumuz itibariyle Ankara ve İstanbul daki doktorlara ulaşabiliriz