Selinn22234 Kızlar baby plus canyon ana kucağınıza kullan var mı ? 2.5 aylık kızım var hala yatıramadık sanki çok çukur sizinkide öyle mi ? Nasıl kullanabildiğiniz kullanıyorsanız eğer?
MarlaSinger Evet biz kullanıyoruz. Dediğiniz gibi biraz çukur biz ince penye battaniyesini koyup dolduruyorduk orayı. Rulo gibi yapıp ya da battaniyeyi 4 e katlayıp