Nursrbga Cinarsmomy nerde oturuyosunuz ve fiyat konusunda pazarlık yapalım bence çünkü söylediğiniz fiyata sıfır korse alınıyor 😊
Cinarsmomy balcicegin_annesi 63 64 kiloyken takiyordum suan 57 kiloyum belim 78 cm di 150 tlye satiyorum ☺️
Bircorekannesi Nursrbga önerir misiniz? Ben m beden Yamuna kullanıyordum artık büyük geliyor s beden almam lazım şöyle askılı balenli kaliteli ucuz bir korseye ihtiyacım vardı Yamuna pahalı uygun fiyata aynı kalite varsa alırım neden olmasın
kahvekokusuu Cinarsmomy merabalar korse duruyormu eşimi ikna etmeye çalışıyordum da anca donebildim size🤗