Kızlar merhaba bebeğim 3ay 20günlük
sezeryanla doğum yaptım bel ağrım zaten var ve ayakta omuzda uyumaya alıştı kucakta uyutayım diyorum biraz emzikli duruyor sonra ağlamaya başlıyor uyku eğitimi vereyim diyorum acaba ne kadar beklemeliyim bir pışpış patpat yöntemi deneyeyim diyorum deneyenler burada mı?
gündüz uykularımız çok düzensiz gece iki kere uyanıyor ama sabah 6da uyku bitiyor yinede gecelerden memnunum. Sizinkiler nasıl?