Bebeğim 5.5 aylıkken emeklemeye basladı şuan 6 ay 8 günlük çok hareketli hiç bi şekilde bi şeye kanıyor masanın altlarına giriyor pencereye gidiyor ilkkez gördüğü bişey varsa hemen eline alıp ağzına götürmek istiyor çok dikkatli bi bebek sormak istediğim şey bizim evin prizleri biraz aşağıda bugün kendi kendine koltuğun kenarına tutunarak ayağa kalktı prize uzamaya çalıştı hiç zorlanmadı bu hareketini engellemesi miyim erken midir yoksa bırakayım öğrensin mi ayağa kalkmayı bilmiyorum bi yandan sevindim bi yandan içimi bi korku kapladı