Minikkusunannesi1 benimde ilk ama dedim o kadar yıkadım hastalik ondan olmadı vücudu alışsın diye zaten yıkamadan uyumuyor rutin olduğu icin.burnunu açık tutmaya çalış geniz akintimiz vardi kafasının altını biraz yukselttim rahat etsin diye öksürüğü oluyordu çünkü. Burnunu da serumu şırıngaya çekip sıktım öyle temizledim damla ile olmuyor çünkü sonra da otrbibebeyle çektim.