Kızım 19 aylık oldu 4 gundur geceleri aglayarak uyaniyor. 8. Aydan beri odasi ayri hic sorun yasamadik ama 4 gundur aglayarak uyaniyor babasi gittiginde sakinlesmiyor beni istiyor benim sesimi duyunca tekrar geri daliyor .bir hafta once kayinvalidemlerle tatile gitmistik 3 aylik bebegim de oldugu icin buyuk kizim kayinvalidemin odasinda kaldi o uyuttu gece o bakti ordayken de gece uyanmis bikac defa zor dalmia tekrar uykuya .beni kaybetme korkusumu olustu yoksa 19. Ayin getirdigi bi durum mu bilemedim. bu durumu yasayan var mi internette dislerinden yaziyor ama 1 aydir kopek dislerini cikartmaya calisiyor zaten ama hic uykusu bolunmezdi .