Kızlar birşey sormak istiyorum ilk anneliğim panik içerisindeyim bebeğim iki buçuk aylık bugün gündüz 2 de banyosunu yaptırıp emzirip uyuttum daha doğrusu kendisi daldı birdaha 5:50 de uyandı emzirdim ve tekrar uyudu 7:30 da bir daha kalktı iki üç dakikalık sütten sonra uyudu ve bu saattir hala uyuyor anlayamadım hasta falan olmaz değil mi uyandırmam gerekiyormu ne yapmalıyım