Merhaba Sevgili Çiçek Anneler,
Kızım 6 ay 21 günlük Doğduğundan bu yana uyku problemimiz hep vardı.İlk 3 ay 17-18 saat uyumuyordu sonra biraz düzeldi 21:30-22:30 gibi yatırıyordum 01:30 gibi emziriyordum gece 03:30’da 120cc mama veriyordum sabah 08:30-09:00 kadar deliksiz yatıyordu.21 gündür gece sık sık çığlık çığlığa uyanıyor emip uyuyor.Süreci geçici varsaymak istedim ama bitmiyor ikimizin çilesi🙈😂Memeye mi alıştı?Dişler çıkacak ondan mı?Aç mı?Bu sıklığın nedeni ne olabilir?🧐