Hiç bi yan etkisi yok diye biliyorum araştırdım ben çok . Öyle yaptırdım. Bir iki gün isal gbi olabilir dedi doktor sadece . Ama o bile olmadı ateş falan da yapan bişey değil. Ağızdan damla olarak veriliyor . Gönül rahatlığıyla herkesin yaptırmasını öneriyorum . Bnm yiğenlerim yaptrmadı . O zamanlar bu kadar bilmiyorduk sonucunu . Oldular hastanede 2 gün yattılar serum takıldı . Evde ççuklar hem istifra hem isal çok çektiler . Ama herkesin ki bu kadar şanslı olmayabilir 🤦🏻♀️ Daha kötüde sonuçlanabilir .Gerek var mı bu dereceye gelmeye .bence yaptrmakta büyük fayda var .