Busegokce 25 günlük anneyim henüz. bebeğimin ağlaması, çişinde, uykusunda bir sorunu yok. mama takviyesi olmadan ilerliyoruz. son iki gündür kakasını günde 1 defa veya iki günde bir defa yapıyor. sütüm yaramıyor mu?
Ozgesen48 Busegokce 40 çıkana kadar doyma kriteri çiştir .. bol bol çişli bez alıyorsanız sıkıntı yok yam gaz emmeye devam ❤🌹
Bsrsn Canım sütün yetmese bebeğin ağlar . Ayrıca bunu kilosunu ölçtüklerinde anlayacaksın . Çok taze anne olduğun için yetmediğini düşünüyorsun ama her şey çok güzel olacak sağlıkla büyüsün inşallah 🙏🏻😘
Ozgesen48 Busegokce mama en son çare doktor reçetesiyle kullan mutlaka .. kesinlikle ve kesinlikle sütüne güven.. vücudun bir canlıyı büyüttü içinde , elbet onu da doyuracak sütü salgılar ❤
e_ckucukunal Hiç takılma güzel anne çok ağlamıyorsa ve çişini yeteri kadar yapıyorsa yetiyordur zaten her ay bakılıyor kilosuna boyuna ws hemşirende der canım bunları ,💜