Bebeğim 11 gibi uyanıyor akşamüstü 5-6 ya kadar memede uyuklamaları dışında uyumuyor. Bütün gün 1 buçuk 2 saatte bir emiyor, ama uykuya dalamıyor. En son akşamüstüne doğru bi banyo yaptırıyorum, emiyor ve uyuyor. Sonra sabaha kadar 3-4 saatte bir uyanıp emip tekrar uyuyor. Uyanmadığında ben uyandırıyorum emiyor uyuyor. Ama çok küçük olduğu için gündüz bu kadar uzun süre uyanık kalması beni tedirgin ediyor. Bi de devamlı 2 saatte bir emzir demişlerdi hem sağlık ocağında hem doğumda hem çocuk doktoru. Yani benim bebeğim mi garip, yoksa her bebeğin kendi düzeni mi var?