Araseymen 7.5 aylık.oglum diş çıkarıyor 8 calpol verdim de uyudu şuan uyuyor ama gece ağrıdan sizlaniyor gözleri kapalı.kaşıkla içirmek yerine mamasına katsam bir sorun olurmu ?
Ghb Benim kızım bı ara çok ateslenmisti kızım da icmiyordu ben eczacıya sordum mamaykatip icirebilirsiniz demişti ama mamanın hepsi bitsin
Araseymen Ghb ay çok sevindim ya öteki türlü huysuzlanıp başlıyor ağlamaya uykusuda açılıyor tabi o arada çok teşekkür ederim 🙏