Kızlar kızım 1yas 1 aylık 8 kilo aslında aşırı yiyen bi çocuk değildi ama artık hıc yemek yemez oldu birde üstüne 1 ay önce idrar yolu enfeksiyonu geçirdi ıyiyce huyu değişti cok mızmız herşeye ağlıyo yemek yemiyo biktim artık yapıp yapıp dökmekten piskolojim bozuldu resmen hıc mi mutlu olmaz bi bebek herşeye mi ağlar mızmızlanır o ac olunca bende kendimi ac hissediyorum ne yapacagimi ne edecegimi hic bilmiyorum birde millet aa çok zayıf çok yaramaz allah sana sabır versin falan diyor ıyiyce sinirlerim bozuluyo