Hayzeh 156 adetden 4 tane eksik kutuda 140 lira verdim..125 liraya saticagim. Ihtiyac sahibi var mi yardimci olayim
YldrmBytkn Hayzeh ihtiyaç sahibi için fiyatı sanki biraz fazla mı? Açılmamış paket için 15 TL daha koyabilirler gibi geldi bana 🤔 fiyatında indirim yapacaksanız orası ayrı tabi 🤗
Hayzeh YldrmBytkn cumleyi biraz devrik yazdim snirim🙈🙈 fiyata indirim yapicaksam yurekden soluyorm ihtiyac sahibi biri olsun istiyorm .maksatdim.parami almak degil .ins kullanan birine nasip olur .😋🤲🤲
Hayzeh YldrmBytkn paketi acdim yalnis almisim..o gece de mecbur 4 adeti kullandim . Elimde koca koli kaldi😁😁