minnosvetontis Deletedmom896 uykuya gecmede zorlaniyor dakika basi donup uyumaya calisiyo sinir kupu olmusken bu yazi duygulandirdi ya 😞 gun gelicek buyucekler bu hallerini ozlicez saka gibi geliyor insana 👀
oglunasik1anne Deletedmom896 İnşallah canım 🙏 yine de tam olarak rahat olamasamda o zamanki kadar değil 🥰
Deletedmom896 oglunasik1anne Annelik asla bitmeyecek olan mesai gibi bişi😂 uyuduğu vakitler mola olarak adlandırıyorum🤪
oglunasik1anne Deletedmom896 Evet öyle gerçekten . Küçükken de uyumayı sevmezdi uyutmasam uyumazdi hala da öyle uyutmasam oturur sabaha kadar 😀
Deletedmom896 minnosvetontis Öyle…Birde uyudukları zaman özlemek yok mu uyusun diye gözünün içine bakıp uyanmasını beklemek nasıl bir psikolojiye tekabül ediyor acaba😀