Fatmallper1 o zaman doktorunuza danışın bence mamada önerebilir biz tam olarak 5.ci ayda geçtik sütüm azdı 2.ci aydan itibaren mama takviyesi yapıyorduk ama emmeyi çok seviyordu ek gıdaya gecer gecmez memeyi bıraktı ve 7 bucuk aylık bi iki dmla sütüm var emerse gelir belki diye hala deniyorum memeyi görür görnez kafasını çevirip ağlıyor 😒 ayrıca mama kötü değil aksine bağırsak filorası yeterince gelişmemişse ek gıda daha kötü olabilir kesinlikle doktorunuza danışıp öyle başlayın gaz sorununuz hala devam ediyormu veya varmıydı geçtimi