Meryeyp Kusura bakmayın ama kucak belası ne demek ? İlk 3 ay boyunca bebekler kendini hala anne karnında hisseder,o yüzden bol bol kucaklanmalı ,bol bol temas kurulmalı .Bildiği tek şey sizin nefesiniz ,sizin kokunuz ,sizin memeniz . Zaten ayaklandıkça kucağa gelmek bile istemeyecek ,bence tadını çıkarın. Ben o zamanları çok özlüyorum . Dipnot : 9.5 aydır memede uyutan,bebeğine eşiyle ailelerinden uzakta bakan,kucak delisi bir anne …🌸